Connect with us

Επιχειρήσεις

Στέλιος Μάρκου: Στο Radisson Blu κάθε μήνα σπάμε και ένα ρεκόρ επισκεψιμότητας

Δημοσιεύτηκε

στις

Είναι ο Room Divison Manager του Radisson Blu στη Λάρνακα. Ο κ. Στέλιος Μάρκου από το 2019 μαζί με την ομάδα συνεργατών του επιδιώκει να διατηρεί υψηλά standards στο ξενοδοχείο ώστε να είναι “στολίδι στην πόλη της Λάρνακας”. Μιλώντας αποκλειστικά στο “AASBUSINESS” αναφέρθηκε στις προκλήσεις του σήμερα που έχει το Radisson Blu ενώ παίρνει θέση και σε όσα πρέπει να γίνουν στην Λάρνακα ως τουριστικό προϊόν.

ΕΡ1: Ένα ξεχωριστό ξενοδοχείο στην καρδιά της Λάρνακας. Γυρίζοντας το βλέμμα στο παρελθόν, ποιές είναι οι αρχές στις οποίες στηρίχθηκε η πορεία και η επιτυχία του ξενοδοχείου;  Κοιτώντας το μέλλον, ποιες είναι οι νέες προκλήσεις και ποιοι οι στόχοι;

Θα έλεγα το differentiation από τον ανταγωνισμό. Φέραμε ένα branded ξενοδοχείο στην Λάρνακα, γνωστό στον κάθε business man. Εκτός από αυτό, ήταν και κάτι state of the art σε θέμα design, ποιότητας προϊόν και υπηρεσίας.  Προκλήσεις είναι αρκετές, όπως η εξεύρεση προσωπικού, η ένταξη μας σε νέες αγορές λόγο και της κατάστασης στην Ρωσία/Ουκρανία, μαζί επίσης με την τάση αυξήσεων σε όλα (καύσιμα, πρώτες ίλες, ρεύμα, νερό κτλ) Οι στόχοι μας παραμένουν οι ίδιοι. Να προσφέρουμε ένα εξαιρετικό guest experience και να μην σταματήσουμε να μαθαίνουμε. 

ΕΡ2: Ποια αγορά είναι για εσάς πιο σημαντική; Ποιο είναι το μοντέλο φιλοξενίας που προσφέρετε; 

O business traveller. Θεωρητικά είμαστε Corporate Hotel αλλά είμαστε και αρκετά δημοφιλείς και στα ζευγάρια λόγω και των ωραίων χώρων μας (πισίνα, Sky Bar, εστιατόρια, spa)

ΕΡ3: Η business άνετη διαμονή αποτελεί το «ατού» σας. Έχετε σχέδια για περαιτέρω Facilities να προσφέρετε;

Να σας πω, κατά την εποχή του κορονοϊού που το business travel δεν υπήρχε κάναμε ένα δυνατό μάρκετινγκ προς ζευγάρια και φαίνεται ότι αρέσει και παρέχει ότι χρειάζεται ένα ζευγάρι για να κάνει ρομαντισμό ή να «relaxαρει» άρα το συνεχίζουμε και αυτό μαζί με κάποιες διαφοροποιήσεις πάνω σε μενού και πακέτα στο spa μας. Επίσης έχουμε εξαιρετικές αίθουσες για συναντήσεις και δεξιώσεις που αξιοποιούνται όλο και περισσότερο άρα θα γίνουν και κάποιες καινοτομίες εκεί στο κοντινό μέλλον.  

ΕΡ4: Αυτή η μεταβλητότητα που υπάρχει ευρύτερα στην οικονομική δραστηριότητα έχει επηρεάσει την ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρετε; 

Η ιδιοκτήτρια εταιρία, Quality Group, ήταν πραγματικά δίπλα μας σε ό,τι χρειαζόμασταν και μας στήριξε στην προσπάθεια μας να κρατήσουμε τις υπηρεσίες μας στο καλύτερο. Παρόλες τις δυσκολίες του κόσμου, όλοι πεθύμησαν να βγουν έξω και αυτό το βλέπουμε στην αυξημένη δουλειά από την ντόπια αγορά στα εστιατόρια και μπαρ μας που δεν θα γινόταν αν η ποιότητα των υπηρεσιών μας ήταν κατώτερη. 

ΕΡ5: Ποιά είναι τα μηνύματα για τη νέα τουριστική χρονιά; Πόσο επηρεάζεται από τις ειδικές γεωπολιτικές συνθήκες;

Παρόλο που χάσαμε 800,000 Ρώσους, παίρνουμε μεγαλύτερο μερίδιο από άλλες αγορές όπως Ισραήλ και Γαλλία. Εμείς σαν Radisson σπάζουμε ρεκόρ φέτος μήνα με μήνα και ευελπιστούμε ότι θα συνεχίσει αυτή η ανοδική πορεία. 

ΕΡ6: Στη δεκαετία που βρισκόμαστε ποιοι είναι οι προσωπικοί σας στόχοι και τα συναισθήματά σας σε σχέση με το Radisson Blu

Το Radisson Blu άνοιξε το καλοκαίρι του 2018 και εγώ έγινα μέλος αυτής την οικογένειας τον Οκτώβριο του 2019. Πρόλαβα λίγους μήνες «κανονικότητας» και μετά μας χτύπησε ο κορονοιός.  Το έβαλα στο μυαλό σαν Στέλιος να κάνω το ξενοδοχείο να είναι, εκτός από κερδοφόρο, και στολίδι για την πόλη. Φυσικά αυτό είναι μόνο λόγια από ένα υπάλληλο του ξενοδοχείου, χρειάζεται ομαδική προσπάθεια και νιώθω τυχερός που είμαι μέλος μιας τέτοιας ομάδας που έχει τα ίδια πιστεύω και πραγματικά προσπαθεί καθημερινώς να κάνει κάτι καλό καλύτερο! Σίγουρα θα υπάρξουν εμπόδια αλλά θα το παλέψουμε. 

ΕΡ7: Τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνει η Λάρνακα για να βελτιώσει το συνολικό τουριστικό προϊόν και την εμπειρία;

Θέλουμε περισσότερα ποιοτικά ξενοδοχεία κατά την γνώμη μου. Εγώ θέλω να υπάρχει το λεγόμενο “healthy competition” Δεν γίνεται σαν Λάρνακα που έχω το αεροδρόμιο, να φέρνω τους Τουρίστες Κύπρο και να τους στέλνω Αγία Νάπα/Πρωταρά και Λεμεσό. 

ΕΡ8: Πιστεύετε ότι η Λάρνακα μπορεί να διακριθεί ως σημαντικός city break προορισμός

100% !!! Όχι μόνο σας city break αλλά και σαν σοβαρό beach holiday destination. Θέλω να πιστεύω ότι στο κοντινό μέλλον αυτό θα γίνει. Έρχεται η επένδυση της μαρίνας, έφυγαν τα διυλιστήρια, υπάρχει απίστευτη προοπτική για την περιοχή εκεί.   

Συνεχίστε την ανάγνωση
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.