Επιχειρήσεις
Στέλιος Μάρκου: Στο Radisson Blu κάθε μήνα σπάμε και ένα ρεκόρ επισκεψιμότητας

Δημοσιεύτηκε
1 εβδομάδα πρινστις
Από
AASB TeamΕίναι ο Room Divison Manager του Radisson Blu στη Λάρνακα. Ο κ. Στέλιος Μάρκου από το 2019 μαζί με την ομάδα συνεργατών του επιδιώκει να διατηρεί υψηλά standards στο ξενοδοχείο ώστε να είναι “στολίδι στην πόλη της Λάρνακας”. Μιλώντας αποκλειστικά στο “AASBUSINESS” αναφέρθηκε στις προκλήσεις του σήμερα που έχει το Radisson Blu ενώ παίρνει θέση και σε όσα πρέπει να γίνουν στην Λάρνακα ως τουριστικό προϊόν.
ΕΡ1: Ένα ξεχωριστό ξενοδοχείο στην καρδιά της Λάρνακας. Γυρίζοντας το βλέμμα στο παρελθόν, ποιές είναι οι αρχές στις οποίες στηρίχθηκε η πορεία και η επιτυχία του ξενοδοχείου; Κοιτώντας το μέλλον, ποιες είναι οι νέες προκλήσεις και ποιοι οι στόχοι;
Θα έλεγα το differentiation από τον ανταγωνισμό. Φέραμε ένα branded ξενοδοχείο στην Λάρνακα, γνωστό στον κάθε business man. Εκτός από αυτό, ήταν και κάτι state of the art σε θέμα design, ποιότητας προϊόν και υπηρεσίας. Προκλήσεις είναι αρκετές, όπως η εξεύρεση προσωπικού, η ένταξη μας σε νέες αγορές λόγο και της κατάστασης στην Ρωσία/Ουκρανία, μαζί επίσης με την τάση αυξήσεων σε όλα (καύσιμα, πρώτες ίλες, ρεύμα, νερό κτλ) Οι στόχοι μας παραμένουν οι ίδιοι. Να προσφέρουμε ένα εξαιρετικό guest experience και να μην σταματήσουμε να μαθαίνουμε.
ΕΡ2: Ποια αγορά είναι για εσάς πιο σημαντική; Ποιο είναι το μοντέλο φιλοξενίας που προσφέρετε;
O business traveller. Θεωρητικά είμαστε Corporate Hotel αλλά είμαστε και αρκετά δημοφιλείς και στα ζευγάρια λόγω και των ωραίων χώρων μας (πισίνα, Sky Bar, εστιατόρια, spa)
ΕΡ3: Η business άνετη διαμονή αποτελεί το «ατού» σας. Έχετε σχέδια για περαιτέρω Facilities να προσφέρετε;
Να σας πω, κατά την εποχή του κορονοϊού που το business travel δεν υπήρχε κάναμε ένα δυνατό μάρκετινγκ προς ζευγάρια και φαίνεται ότι αρέσει και παρέχει ότι χρειάζεται ένα ζευγάρι για να κάνει ρομαντισμό ή να «relaxαρει» άρα το συνεχίζουμε και αυτό μαζί με κάποιες διαφοροποιήσεις πάνω σε μενού και πακέτα στο spa μας. Επίσης έχουμε εξαιρετικές αίθουσες για συναντήσεις και δεξιώσεις που αξιοποιούνται όλο και περισσότερο άρα θα γίνουν και κάποιες καινοτομίες εκεί στο κοντινό μέλλον.
ΕΡ4: Αυτή η μεταβλητότητα που υπάρχει ευρύτερα στην οικονομική δραστηριότητα έχει επηρεάσει την ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρετε;
Η ιδιοκτήτρια εταιρία, Quality Group, ήταν πραγματικά δίπλα μας σε ό,τι χρειαζόμασταν και μας στήριξε στην προσπάθεια μας να κρατήσουμε τις υπηρεσίες μας στο καλύτερο. Παρόλες τις δυσκολίες του κόσμου, όλοι πεθύμησαν να βγουν έξω και αυτό το βλέπουμε στην αυξημένη δουλειά από την ντόπια αγορά στα εστιατόρια και μπαρ μας που δεν θα γινόταν αν η ποιότητα των υπηρεσιών μας ήταν κατώτερη.
ΕΡ5: Ποιά είναι τα μηνύματα για τη νέα τουριστική χρονιά; Πόσο επηρεάζεται από τις ειδικές γεωπολιτικές συνθήκες;
Παρόλο που χάσαμε 800,000 Ρώσους, παίρνουμε μεγαλύτερο μερίδιο από άλλες αγορές όπως Ισραήλ και Γαλλία. Εμείς σαν Radisson σπάζουμε ρεκόρ φέτος μήνα με μήνα και ευελπιστούμε ότι θα συνεχίσει αυτή η ανοδική πορεία.
ΕΡ6: Στη δεκαετία που βρισκόμαστε ποιοι είναι οι προσωπικοί σας στόχοι και τα συναισθήματά σας σε σχέση με το Radisson Blu
Το Radisson Blu άνοιξε το καλοκαίρι του 2018 και εγώ έγινα μέλος αυτής την οικογένειας τον Οκτώβριο του 2019. Πρόλαβα λίγους μήνες «κανονικότητας» και μετά μας χτύπησε ο κορονοιός. Το έβαλα στο μυαλό σαν Στέλιος να κάνω το ξενοδοχείο να είναι, εκτός από κερδοφόρο, και στολίδι για την πόλη. Φυσικά αυτό είναι μόνο λόγια από ένα υπάλληλο του ξενοδοχείου, χρειάζεται ομαδική προσπάθεια και νιώθω τυχερός που είμαι μέλος μιας τέτοιας ομάδας που έχει τα ίδια πιστεύω και πραγματικά προσπαθεί καθημερινώς να κάνει κάτι καλό καλύτερο! Σίγουρα θα υπάρξουν εμπόδια αλλά θα το παλέψουμε.
ΕΡ7: Τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνει η Λάρνακα για να βελτιώσει το συνολικό τουριστικό προϊόν και την εμπειρία;
Θέλουμε περισσότερα ποιοτικά ξενοδοχεία κατά την γνώμη μου. Εγώ θέλω να υπάρχει το λεγόμενο “healthy competition” Δεν γίνεται σαν Λάρνακα που έχω το αεροδρόμιο, να φέρνω τους Τουρίστες Κύπρο και να τους στέλνω Αγία Νάπα/Πρωταρά και Λεμεσό.
ΕΡ8: Πιστεύετε ότι η Λάρνακα μπορεί να διακριθεί ως σημαντικός city break προορισμός
100% !!! Όχι μόνο σας city break αλλά και σαν σοβαρό beach holiday destination. Θέλω να πιστεύω ότι στο κοντινό μέλλον αυτό θα γίνει. Έρχεται η επένδυση της μαρίνας, έφυγαν τα διυλιστήρια, υπάρχει απίστευτη προοπτική για την περιοχή εκεί.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
pll_language | 1 year | The pll _language cookie is used by Polylang to remember the language selected by the user when returning to the website, and also to get the language information when not available in another way. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_ga_{hash) | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_ga_{hash} | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_gat_gtag_UA_{hash} | 1 minute | This cookie is set by Google and is used to distinguish users. |
_gat_gtag_UA_{hash} | 1 minute | This cookie is set by Google and is used to distinguish users. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
CONSENT | 16 years 3 months 16 days 3 hours | These cookies are set via embedded youtube-videos. They register anonymous statistical data on for example how many times the video is displayed and what settings are used for playback.No sensitive data is collected unless you log in to your google account, in that case your choices are linked with your account, for example if you click “like” on a video. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
JopExPsQFtBH | 1 day | No description |
sKa_pNqMHF | 1 day | No description |
w_miGZWjgHAcNME | 1 day | No description |